Pages

Monday, June 14, 2010

aktiviti cuti sekolah - umbai melaka ( ikan bakar )


dah 2-3 hari tak letak post baru..hehehe..sebook sangat ngan si iman sorang nih...dia dah pandai jalan..so excited ummi yang lebey..ekekke...last week kami sekeluarga balik umah papa n mama...hehe..SYIoooKKkkkk..bukan apa dapat jumpa family akak aku yang duduk penang!rinduuunya kat depa semua..sekali jumpa urmm..kecoh!so..last week sabtu malam ahad akak aku nak belanja ikan bakar kat Umbai Melaka..kami ni pegi la..so ni yang aku excited nak upload gamba..
tgh sebook memilih gerai yang mana satu ntah..banyak betul 'peraih' yang memujuk kitaorg masuk kedai diaorg


actually gamba ni dah last2 dah..perut dah kenyang..akak aku, mama terchenta, aku yang chumel (perasan!)


gamba ni semua cilok dari akak ipar aku..blur2 skit..biasalah malam...pakai HP je plak tu..


gamba sebelum makan tak sempat nak amik..semua dah lapar...semua kosongkan perut semata-mata nak makan kat Umbai nih..


gamba2 nih semua ketika semua kekenyangan....

4 orang berkata-kata:

julie said...

mie, best tak kt umbai tu? bape budget tu and bape org sumer? kot2 lg murah best la leh aku pegi nnt..

kt sini.. http://bit.ly/av9uiD

ummi iman said...

aku tak tido sana..makan je rm2++.oo kena pilih gerai yang best gak..gerai yang free paring tu kami tak try lagi..dengar citer best..try la...kami memang makan pulun habis...urmm..budak2 6org dewasa 9org...

M!Er4N said...

kecur air liur tengok ikan bakar..hehe

ummi iman said...

yummy kan?hehehe

Related Posts with Thumbnails