Pages

Friday, December 17, 2010

are you smarter than 5th grader



Pernah tgk cerita ni?ni macam style jangan lupa lirik...hehe..cuma diaorg uji kita dengan ujian subjek2 dari 1st grade sampai 5th grade...

ummi dah macam addcited plak dengan rancangan ni..mencabar minda...tambah2 pernah mengajar a-level dulu..hahhak...saja menguji minda.
seronok tau tgk rancangan ni..kadang2 tu ada soalan yang kita sendiri tak boleh nak jawap..hahahks..bukan tak pandai..tapi lope...yang datang masuk rancangan ni bukan calang2 orang. ada pakar IT, american idol, pengacara TV, jurutera..

Kadang2 pada soalan pertama dah ada yang tersingkir...hahahha..pakar plak tu yang tersingkir...so????apa sebabnya???
yang sedikit malu..bila dah habis terkeluar..terpaksa cakap "I'm NOT smarter than 5th grader"


1 orang berkata-kata:

Rama2Ungu said...

suka gak tengok citer ni..tapi tak slalu tgk pon..hehehehehe

Related Posts with Thumbnails