Pages

Wednesday, October 19, 2011

kek coklat tanpa telur


Petang tadi sempat baking untuk makan anak2 petang ni...alhamdulillah..rezki2...Lama dah tak buat kek coklat tanpa telur ni...asik2 buat kek kukus itu pun untuk tempahan orang lain...



"ni Iman munya" setelah 3 slice dia makan....aduhai kesian anak ummi...lama dah dia tak makan kek coklat kan? disebabkan aqeel ada ekzema dan allergy dengan telur, tu yang terhasil kek coklat tanpa telur ni...


2 orang berkata-kata:

RULZA said...

boleh ke nak minta resepi..? :) hari tu cari juga kat internet tapi tak jumpa...yang ni kukus jug ka?

ummi iman said...

boleh....nant mi bg...yang ni bakar la zakiah

Related Posts with Thumbnails