Pages

Tuesday, May 4, 2010

My Favourite Surfing Spot == hall

kenapa ek?kalau nak surf internet mesti kat tempat yang kita selesa n seronok la kan? bagi aku..tempat yang paling best kat hall..depan TV sambil2 layan si iman..sambil2 surf tenet waaa...syiiiok..ekekekke..masing2 mesti ada tempat korang sendiri kan? macam my hubby dia suka duduk kat meja makan..dia clearkan tempat tu n then dia duduk n senyap2 surf internet (biasalah belajar2 main forex)..harap2 berjaya!!chaiyukkk abah iman.... kalau abah iman berjaya... ummi iman suka!..hahahahha leh shopping! sekarang ni boleh juga shopping tapi kena beringat2 skitla..


kenapa tetiba aku cerita pasal fav surf spot...hehehhehe...sebab project alpha la..korang try la masuk...celoteh2 sket..mana tau leh masyuuuk sket..macam aku ni..cewah..promote diri sendiri nampak..leh la beli baju iman selai dolai...urm..masuk web nuffnang tadi leh la masuk kat project alpha sekali..ada la azwan ali nye blog..hahhaha..laser..sekali2 baca buat refresh minda ok wat...ekekkeke... uikss..takoot nih..kang aku laks di laser nye...ampoon...sabau je la yer
urmm..si iman tengah tidow...abah iman baru balik tadi..balik rehat jap..makan2..dah p keje baik dah..aku duk sorang2 ni apo laie surfing la.aktiviti harian yang tak pernah jemu dibuat aku.. (betul ke tak tah ayat ni).. apo laie nak celoteh untuk hari ni? aku harap korang sambil2 surf blog ni dapat la juga sedikit....sebanyak info kat dalam blog ni..ada macam info yang ada..ada petuala..kesihatan la..macam2 lah lagi..korang p je kat bahagian label tepi tu..tak pon p je kat article archive kompom ada..kalau takde comment kat mana2 bahagian nanti aku check out.. bley.. oklah banyak dah celoteh..

sebelum aku lupa projek alpha ni dibawakan oleh Adidas Action 3 juga di support oleh P1 dan MAS

0 orang berkata-kata:

Related Posts with Thumbnails