Pages

Thursday, May 6, 2010

SeLamaT HaRi IbU


sempena bulan hari ibu n hari ibu yang bakal menjelang...4 ur info..this is my 1st time menyambut hari ibu...hehhehe..to ABAH IMAN...apa hadiah untuk ummi??ekekekkek..actually abah iman dah cakap dah maybe esok balik kampung ummi...so, i guest that is a present for me..dapat jumpa mama untuk sambut hari ibu..BERSAMA-SAMA tau!!..wah..rasa bahagia sangat bila dah menjadi ibu..betul tak?there are no other things that is amazing n wonderfull other than being a mum.. to all mums out there..we are rocks..hahaha..apa lah..to mama....I will always love you...hingga ke syurga nanti..yups...touching plak la rasanya.. so there is a poem untuk kita yang aku try nak buat..

jika aku dapat ulang semula..
JIKA aku masih kecil, sekarang pasti aku tau, mama..
aku tak mungkin akan buat perangai yang menyusahkan kamu.
aku pasti akan faham yang kau sentiasa mahu yang terbaik untukku.
walaupun aku rasa waktu itu ia tidak sesuai untukku....
aku pasti akan tahu yang betapa susahnya untuk melepaskan, untuk berdiri, dan membiarkan seseorang yang kau sayang belajar dari kesilapan.
aku pasti akan sedar betapa aku bertuah untuk mempunyai seorang mama yang sentiasa ada untukku....
biar pun selepas perbalahan kata...
biarpun setelah aku mengeluarkan kata yang tidak ingin kau dengar...
urmm...terlalu banyak benda yang telah berlaku yang tidak dapat diulang.
namun mama...tidak terlambat untuk aku ucapkan padamu...
betapa aku menyayangi kamu
walaupun aku tidak pandai menunjukkan perasaan ini
I love you very much.

disebabkan aku ni dulu sangat nakal..mama selalu cakap aku ni a bit 'boyish' masa kecil..nakal..tak suka pakai skirt..aku bahagia punya mama setabah dia..mama kesayangan ku...
aku harap aku akan menjadi ummi kepada iman n 'future children' seperti mamaku...

0 orang berkata-kata:

Related Posts with Thumbnails