Pages

Wednesday, June 30, 2010

entry khas untukku.

TERHARUUU...tu je lah yang boleh diucapkan n digambarkan perasaan aku masa neh... dolu-dolu takde la rasa akan rapat sangat kawan2 maya nih... tapi bila macam ni rasa macam dekat sangat...macam dah kenal lama sangat.. TQ FOR....(drum rollll)... ATYN ZAINI......


disebabkan hal kecik je aku rasa..tapi adik aku neh telah siap membuat entry khas untuk aku...huhuk...mesti lah aku terharau..kalau tak caya...bley la ke page dia..klik je nama dia ATYN ZAINI...

TQ SOOOO VERYYY MUCH adik....


hot ke aku neh?huhuks...malu ahhh


1 orang berkata-kata:

atyn zaini said...

hehehe terharu kot....tengs yeah!! atyn suke...;)

Related Posts with Thumbnails