Pages

Saturday, August 28, 2010

balik kampung.......

hihiks..buat entry lepas kemas2 rumah n siap2 sidai baju sebab nak balik kampung karang..hahaks..walaupon menantuk perasaan gembira melebihi apa saja...idea balik kampung datang dari abah iman..Ya ALLAH memang aku bersyukur dapat abah iman sebagai suami..sangat memahami dan bertoleransi..hahaks..(auww..bodeks nampak)...

abah iman yang ajak balik kampung, nak berbuka kat sana katanya..aku??apa lagi melonjak kegembiraan la..persiapan baju raya, alhamdulillah dah kot..beli skit2..jadila kan...raya dengan bersederhana..masing2 dapat sepasang baju..cuma iman je la beli lebih skit..

disebabkan nak pulang ke rumah pa n ma terchenta ni...aku akan pastikan blog diupdate..sebab pa dah pasang WIFI kat rumah..kelakar la plaks...ada intenet tapi takde komputer..bagi pa la komputer aku ni...urmm..akan difikirkan..hahaks..

oklah oll..doakan perjalanan kami selamat ye! semoga korang bergembira di hujung minggu ni...DAN!!!! SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN...penuhi aktiviti kemerdekaan korang dengan benda yang berfaedah...jangan plak nanti kelua isu sosial yang negatif..biasalah aktiviti bebas yang dilakukan pada malam2 tahun baru n malam erdeka..ishh..jauhkan ye..tak mo dah mandi buih ke..apa ke...sambut dengan SUJUD SYUKUR ..tanda kita bersyukur negara aman dan merdeka..

MERDEKA....MERDEKA...MERDEKA

7 orang berkata-kata:

Rama2Ungu said...

Hoho...smoga selamat pergi dan kembali...

ummi iman said...

aah...dah sampai umah dah..

~~oOpEt~~ said...

cri cbox xda...terjun sni bersma klik2 :)

Abang Long said...

Semoga gembira kt kampung...bila balik nanti jgn lupa temankan Papa ms bawa kete..biasalah bulan pose ni mengantuk sket, esp klu Papa tu isap rokok..hehehe

hentakbelipat said...

mmg bestkan balik kg..ai dapat balik jgk raye kali nih..pehhh beves pulak da lame x balik kg nih

ummi iman said...

nant umi letak cbox eks oopet..hahaks...oklah..selamat hari merdek juga untuk korng

Maxloon120 said...

Balik kampung ingatla update blog untuk kita baca k^^

Related Posts with Thumbnails