Pages

Friday, April 30, 2010

I Just Love Good Smelling People


urm...bau badan...this is what my hubby guna..wangi2...disyorkan untuk semua lelaki kat dunia ni..especially yang ada bau badan tu..ingat lagi masa aku keje kilang dulu (during sem break), lelaki rakyat n....l banyak keje kat situ...perghh kalau lalu kat sebelah diaorg terus pening kepala weii...boleh pengsan di buatnya..aku rasa kena syorkan diaorg pakai keluaran adidas ni..urmm...lagi satu cerita masa aku pregnantkan iman aku suka sangat bau ketiak n badan my hubby...hahahhah...org lain tak boleh nak bau peluh laki diaorg kan kalau time pregnant? lain plak ngan aku..lagi aku suka bau dia..syiiiokkk..aku rasa best n tenang je kalau laki aku ada kat sebelah..

tu agaknya iman ni anak abah nya..kalau nampak abahnya balik keje..tergedik2..mengejar abahnya kat pintu umah...(kejar ke?merangkak la weii) iman tak leh nak jalan lagi..hari ni si iman tak reti betul duk diam..ada je kejenya..kalau tak ke kiri..ke kanan..kalau tak kedepan...kebelakang umah...satu umah ni dia dah explore rasanya. 2hari lepas dia kuat tol keje..aku biarkan je la..aku lupa nak kunci pintu utama...( tombol bilik air rosak plak tu )tetiba je dengar bunyi berdentum...risau aku..berlari cari si iman..imannnnnnnnnnnn ( mode jerit) sekali dia dah ada kat bilik air..tab mandi dah tergolek..dia duk tersengih2 tgk aku..urmm...apa lagi terus mandikan dia kali ke 2 pagi tu..iman...iman....oklah abis citer iman..

pasal bau badan tadi memang aku syorkan jagalah bau badan..kadang2 kita tak perasan..tolong la bgtau!ekekekke..kalau dah bgtau ubah la ye?jangan melenting plaks..

di mana yang korang tau..projek alpha dipersembahkan oleh:
Adidas Action 3 dan supported by P1 and MAS

0 orang berkata-kata:

Related Posts with Thumbnails