Pages

Tuesday, April 27, 2010

mencari pengasuh??

risau takde orang nak jaga anak??sedang mencari pengasuh untuk anak anda?aku nak promote skit neh..pengasuh ni duduk kat taman impian ehsan (Balakong). memang dah ada banyak experienced jaga baby sampai la anak tu da beso panjang..tak yah risau2 kalau letak anak kat dia..(baiikkknya promote) ni biras aku nih...kalau nak contact Pn norashidah di no. 0136754702...atau pun Encik Anuar di No. 0176567158

2 orang berkata-kata:

aizam said...

kalau duduk pj boleh antar kat sana tak

mimie said...

boleh2..kalau sanggup nak anta n nak amik..hahahah

Related Posts with Thumbnails