Pages

Tuesday, April 27, 2010

yummy

semalam 1st time aku goreng ayam dengan resipi baru..apalah goreng ayam pon nak kecoh ye tak?tapi memang rasa ummph skit...aku buat ayam goreng kunyit style aku..hahah..tak sempat la nak amik gamba..next time kay..secret ingredient nya..perap kunyit+garam+ayam yang dipotong kecil...pastu aku goreng halia dalam minyak tu then baru aku goreng ayam yang telah diperap tadi..urmm..memang rasa halia tu melekat..untuk tambah rasa manis..bila ayam dah masak buang skit minyak yang ada tu then....aku masukkan bawang holland yang dah dipotong secara bulat(nak canteeek nya pasal)...tak bulat pon takpe...pastu masukkanla carrot yang dipotong panjang2..nak masukkan sayur lain pon boleh..ikut suka ati kita la yer??urmm..goreng for a while n siap!!

YUMMY!!

1 orang berkata-kata:

yusrizam said...

bestnyer.......hehe nk orderlak nti

Related Posts with Thumbnails