Pages

Thursday, April 29, 2010

trivia

hari ni macam gloomy je...cuaca pon mendung je...iman tgh tidow, abah iman pon tak balik tengah hari ni.what should i do? cari pasal SEO (search engine optimization) pon tak jumpa jalam penyelesaian..hahahaha..takpe..go slow..dalam keadaan gloomy ni aku tetiba terdetik pasal satu TRIVIA yang pernah disoalkan untuk aku..soalan nya berbunyi begini


Dalam kebun ada bermacam buah, tiba2 kebun tu terbakar; semua
buah2an
musnah kecuali 2 buah je yang terselamat.. buah ape ek?


ok..korang pikir dulu apa jawapannya...apa buah yang dah terselamat dari kebun tu..esok aku bagi jawapan...pikir2..jangan tak pikir..

2 orang berkata-kata:

little princess said...

buah durian tembaga + buah hati..hehe..

mimie said...

buah durian tetap terbakar gak la my dear..hahah..buah hati bukan buah2an..hehehhhe

Related Posts with Thumbnails