Pages

Tuesday, August 3, 2010

kurang ajar atau kurang didikan

mesti ramai yang pelik kenapa ummi iman tulis tajuk cam tu...ceritanya begini, last week kami ke rumah mak ngah iman..kelua dari kereta abah iman jalan dulu sebab angkat barang2...ummi just dukung iman je..urmm..

dekat je ngan 'corridor' umah mak ngah (mak ngah duk tingkat atas) ada sorang budak k*l***g duk berdiri..lok je abah iman lalu kat bawah 'corridor' tu dia ;ludah nye kebawah...nasib baik tak kena abah iman...aku jeling je..mak dia ada kat sebelah n tengok je KELAKUAN TERLAMPAU anak dia..aku ni sambil nak lalu ni harap2 dia tak meludah la lagi...perghhh...sikit lagi nak kena kepala iman...ishh..mendidih hati aku ni...kalau mak dia takde memang aku dah sekolahkan budak K*l**g P#^%*A tu...

jadi kalau kena kat korang apa tindakan orang??adakah ni kurang ajar..atau kurang didikan??

4 orang berkata-kata:

Bella Isabella said...

waa...melampau budak 2...sekolah kan je...dgn mak die skali...

Eye_nee said...

kurang Ajar sebab kurang didikan dari mak dia...

farhana_aziz said...

meh bagi cikgu comey sekolah kan.memang nak kena nih. Huhu.

Kalau dah nama Kap Lam Ya Nga (sebut ikut slang johor..hehe) memang macam tu. Grrrr~ (emo jugak ni.hihi)

ummi iman said...

tulah...akak sampai hari ni emo lagi ni..rasa nak p cili2 je mulut budak tu..suka sangat meludah...eiii..tak leh nak ingat...sakit hati jadinya

Related Posts with Thumbnails