Pages

Saturday, July 31, 2010

~BLOGWALKING AWARD~


setelah menerjah blog adikku tadi..tetiba tgk dia dengan JAYAnya..menTAG aku..YAYAYAYaKs..kali ni dapat Blogwalking Award plak... TAPI..kalau dah namanya award...kompom kena jawap soklan..

Q&A :
Q1. Dimanakah anda selalu BW?
semua aku terjah..mula2 konpom yang kat shoutbox mana yang belum diterjah...kemudian blog yang aku follow...selalunya yang aku follow adalah yang MEMfollow ku juaks..OK?

Q2. Kenape anda suke klaw b'BW?
pasal nak menggembirakan hati encik nuffnang, tokei advertlet, dan cik mangga..hahaks..disamping tu bley tau pasal donia...juga akhirat..best tau..banyak ilmu ada...

Q3. Ape yg anda dapat klaw BW?
dapat ilmu..duit masyukkk..hahaks

Q4. Macam mane perasaan orang yg d'BW anda?
urmm..aku tak cakap banyak...perkataan yang selalu kelua..morning...berjalan, berjogging, menyinggah..kecuali bloger2 yang rapat...adalah aku tanya soklan..kalau ada yang terasa tu aku minta maaf.

Okeyh, sume Q&A dah pun jawab... sapa ek yang kena jadi mangsa aku...urmm..sesapa saja yang rajin BW..sila lah amik award ini...JANGAN MALU2 yer...
tapi aku tag juga la..aku tag follower yang terbaru..yang lama cam dah bosan asik kena tag ngan aku je...

silalah teruskan usaha yang gigih untuk BW adik2..hahaks..dah dapat award BW la katakan..BW blog ummi iman yang tak seberapa ni ye..

3 orang berkata-kata:

Insan Marhaen said...

tkasih kerana BW award. baca jawapan IM pada soalan yang diberika. sebagai tanda tk, IM pautkan blog LKI ke sidebar IM.

sekali lagi, tk!

kakyong said...

tu la asyik terjah shoutbox jer..
sesekala, tinggallah komen di kotak komen entri..
ai kecik ati tau.. i komen entri u, tp u tak sudi komen entri i.... sedeyyyyy...

ummi iman said...

alalla kak.bukan malas..si iman ni selalu nyebook je..malam dia tido dah ngantukk ni gagahkan jua la ni..hahaks..ada mi komen juga kat entry akak tapi akak tak pasan kot..ada satu..dua..hahaks..takpe2 nant mi akan berusaha lagi

Related Posts with Thumbnails