Pages

Friday, July 30, 2010

Dapat HADIAH!!!

pagi tadi after tidokan si kecik ni..aku leka2 tgk n buat GA tu kan..hahaks...tetiba ada org bg salam..yess ada orang bagi parcel, nak amik gamba yang lua tak sompek la..amik gamba dalam ye..apa yang aku dapat!
sila lah jangan jeles..kalau nak hadiah ni..kena p belog homemadechoc oleh puan Ros...dia terrrsangatlah baik hati...



apa yang penting..coklat yang dapat ni sangat sedap..si kecik ni bangun tadi dia tgk2...last2 dia ngap...yummy..mula gigit skit2 je..last2 abis..memang sedap..


jadi kamu2 semua..kalau nak makan coklat atau kek yang dibuat sendiri oleh Puan Ros ni..sila lah berkunjung ke blog nya...

(macam nak kena tempah ni...sedap wooo)

4 orang berkata-kata:

farhana_aziz said...

tak pernah dapat hadiah cam ni.huhu.jeles.cam sedap je coklat tu. kak,jgn lupa amik award ye kat blog kita.

mimie said...

aah syg..nanti akak amik award tu,..hahaks...esok la ye...esok tak yah wat entry....hahaks..

Affan Ruslan said...

wah, dapat hadiah. owh, Ros tu.. Haritu ada org ckp die dpt hadiah dari Ros tu gak.
Baik gak die

Affan's latest entry: "Nasihat yang menambahkan dosa!"

mimie said...

aah.dia memang suka bagi GA kat follower dia..

Related Posts with Thumbnails