Pages

Monday, July 26, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!


alhamdulillah genap setahun lagi usia ummi iman ni...tapi dalam kegembiraan nih teringat plak la semakin tua kita ni...semakin dekat kita denga-NYA..bukan apa...sekadar mengingatkan diri sendiri..huhuks..

ok stop..aku baru balik dari kampung..seminggu kat kampung..huhuk..best..si iman je buat hal kengkadang..rindu ngan abah nya kot...masa abah iman datang amik kami sabtu lepas huih..suka hati dia...semalam tak nak lepas abahnya..takoot abah dia tinggalkan dia lagi kot...haha...kelaka la gelagat si kecik ni

cerita pasal hubby n birthday!apa hadiah hubby nak bagi nih??abah iman dah janji hujug minggu ni baru beli...hadiah apa???RAHSIA la... :P

I LOVE U abah iman..

2 orang berkata-kata:

:: yunkyuk :: said...

salam~
akak~ i'm wishing u HAPPY BIRTHDAY..!!! semoga pnjang umur, d'limpahkan rezeki n eppy selalu with iman n abah'y keyh....tapi yg ke berapa nie?? 23 ey..hehehe graw jer:))

mimie said...

tq..tua dah akk ni yang oii

Related Posts with Thumbnails