Pages

Monday, October 4, 2010

Lapar la plak

heheh..apa punya tajuk le tu eks...layan je la..opss..sebelom tu..kepada yang telah bertanya tentang kesihatan iman tu...alhamdulillah...si kecik ni dah melompat sana sini..membuat hiruk pikuk ni bertambah haruknya...hahahha...

pagi ni sebenarnya ummi malas betul nak pikir masak apa la tgh hr ni...bubur nasi iman je la buat ni kang..tu yang ummi tanya lapar la plaks...ada kuih lagi tak?hahhah...KUIH??ummi pon dengan sepantas kilat mendapat idea!AHA!!!

setelah berhempas pulas bersilat didapur...cewah...(dengan keadaan yang sopan ye!) sebab iman tidow...kang bising2 kang tekejut kecik ni...tak jadi projek ummi...

last2..ummi telah membuat....


apa itu???rojak mamak la...hahhaha...sonang yo dek non....


ni bukti ummi masak sendiri ye....miahahaha...



sila2...jom makan tgh hr, sedang korang melihat ini..ummi telah menghabiskan sepinggan...

15 orang berkata-kata:

nurkaloi said...

uwhhh
dap nyer....lapar lapar lapar
ngehehehe
nak jugak nak jugak...

Hanis Azla said...

dah makan pun boleh rasa lapar balik tengok rojak tu.. mengancam.

ummi iman said...

nur--meh sini meh...ada banyak lagi ni..hehehe

hanis--miahahha..takde mengancam mana la

nurkaloi said...

ade ag??
poskan bleyh tak?? hehehe

ummi iman said...

aiyarks..bukan tak mo pos..ahaks.tapi sure basi dah kalau sampai nant..heheh

nurkaloi said...

hehehehe
meh bg alamat sis
t bile free ku terbang ke sane...

Black_roses92 said...

lama tak makan rojak..huhu

shark said...

aisey...
ni yg wat nk g kdai mamak nie

ummi iman said...

nurkaloi..nak dtg putrajaya tu bgtau sis ye dear..hehehe

Blackroses--haha...apa lagi..kat umah ni dah habis licin..kono boli la jawap eh kalau nak makan...

shark-- poie yo..jangan tak poie..hahahks...lebih bagus lagi masak sendiri..agak tak kawen lagi...suh awek masakkan..hahaks

Insan Marhaen said...

itu cara orang mals nak fikir masak apa. kalau time rajin nak fikir pasti penuh meja...

nurkaloi said...

owh putrajaye jer...boleh boleh
hehehe

HaNTwO said...

lapoooo.... ;p

ummi iman said...

IM..huhuk..kalau rajin abis semua barang kat dapor ummi masak./wakakakka

nurkaloi..wokei

hantwo...jom makan

kakyong said...

rojak mamak ke tu..
nampak fish ball bagai..
yong tau fun kot... heheheh...

ummi iman said...

takde fish ball la kak yong..hahah..kentang rebus tu...

Related Posts with Thumbnails