Pages

Saturday, May 22, 2010

Shahir JUARA AF8






siapa sangka lepas AF masuk dia jadi juara malam ni..hehhe..sempat lagi aku kempen ek malam2 ni..bukan apa just nak memberi komen2 yang aku boleh nampak pada malam ni..nak kata kritik tak la jugak..sapa la aku ni nak kritik orang..bak kata org dolu2..macam ketam nak ajar anak berjalan..ni just pandangan aku je...

memang dah jangka shahir akan menang berdasarkan personaliti dia yang down to earth..bagus kan?dia seorang yang ada "pakej"...muka..suara..semua lengkap tapi bagi aku malam tadi yang menyanyi best n persembahan best adalah maulana... tapi disebabkan maulana ni kerek skit dalam diari yang membuatkan org nyampah sket tu yang aku rasa undian dia jatuh..dapat no4 dia malam ni...
iwan lak maybe sebab peminat dia sangka ramai yang vote untuk iwan..so daorg pon malas nak vote..ekekke..ada ke?itu aku tak tau..tapi yang aku tak berapa nak setuju tu...si adira la..dia nye suara not bad..tapi takde la sesedap mana..hehhe(pandai je aku) suara ain lagi best bagi aku..tapi bila dia nyanyi kita boleh rasa...bak kata adlin aman ramli..ada soul gitew..


lepas konsert tadi tgk video klip diaorg..urmm..memang best klip daus... maulana...shahir...best juga yang lain..tapi the best klip adalah maulana..

so?apa plak pendapat korang???

0 orang berkata-kata:

Related Posts with Thumbnails