Pages

Thursday, June 24, 2010

Taman Botani Putrajaya

entry nak wat masa awal cuti skolah haritu..tapi disebbkan asik la terlope..maklum lah dah tua dah..masa 1st week cuti sekolah..tak silap hari rabu..parent n family akak dari penang datang jenjalan..kebetulan hubby pon balik awal..kami pon bawa diaorg rehatkan mata kat Taman Botani kat Putrajaya ni...


muka iman tgh serius melihat pemandangan..bukan apa..sekali-sekala bawak la tempat yang menenagkan ni...asik p tempat yang memenatkan mata je..kali ni bagi relex mata..



antara pokok2 yang ada kat taman ni...landskap dia memang cantik..


iman tgh syioookk tgk view..kami naik trem yang disediakan untuk pengunjung...nak cycle pon ada..nak jalan kaki pon boleh..masuk taman free je..naik trem n basikal kena bayar la...


pokok balak yang masih kecik yang ditanam kat sini

ni cousin iman yang ensem dan yang paling iman syiook sekali main ngan dia..sepupu dia ni nak ke tandas pon kalau bole nak ikut gak..wakakka


akhirnya..syiokk sangat tgk view..TERLALU relex...sampai tertido mamat nih..hehhe

sesiapa yang tak kesana lagi..p la..sekali2 skala nak keluakan peluh..jenjalan or cycle kat sana syiokk gak

4 orang berkata-kata:

RaMa2UnGU said...

hhohoo..letih bejaln tu yg tetido tuh.hehe

mimie said...

:P ye ar tuh

DINOZA said...

iman baru dapat'stereng'berjalan sajeer..tetidoow...

mimie said...

haha..ye lahh

Related Posts with Thumbnails